• X xray-16
  • Информация о проекте
    • Информация о проекте
    • Активность
    • Метки
    • Участники
  • Репозиторий
    • Репозиторий
    • Файлы
    • Коммиты
    • Ветки
    • Теги
    • Участники
    • Диаграмма
    • Сравнение
  • Задачи 216
    • Задачи 216
    • Список
    • Доски
    • Спринты
  • Запросы на слияние 31
    • Запросы на слияние 31
  • CI/CD
    • CI/CD
    • Конвейеры
    • Задания
    • Расписания
  • Развертывания
    • Развертывания
    • Окружения
    • Релизы
  • Пакеты и реестры
    • Пакеты и реестры
    • Реестр пакетов
    • Реестр контейнеров
  • Мониторинг
    • Мониторинг
    • Инциденты
  • Аналитика
    • Аналитика
    • Поток ценности
    • CI/CD
    • Репозиторий
  • Wiki
    • Wiki
  • Сниппеты
    • Сниппеты
  • Активность
  • Диаграмма
  • Создать новую задачу
  • Задания
  • Коммиты
  • Доски с задачами
Свернуть панель
  • OpenXRay
  • xray-16
  • Задачи
  • #142
Закр.
Открыто
Задача созд. Июл 13, 2016 пользователемxottab-duty@xottab-dutyВладелец

One source of "jerkyness" may have been identified

Created by: tamlin-mike

Repro: Start a new game, run 30-or-so m.

Starting a new game in a debug build, while running under a profiler, I found out some lua script loaded a bunch of audio files - most if not all completely unrelated to the area I entered, and definitely not somethign expected to be played within the next seconds.

This made me realize the audio subsystem needs at least one, and maybe two, new functions.

  1. preload. This one should be obvious. What may not be obvious is that it should run in another thread (think WorkItem's).
  2. play_ambience. If added, this one should use the same preload (or even WorkQueue) mechanism, to not lock up the main game pointlessly.
Ответственный
Назначить
Оценка трудозатрат