• X xray-16
  • Информация о проекте
    • Информация о проекте
    • Активность
    • Метки
    • Участники
  • Репозиторий
    • Репозиторий
    • Файлы
    • Коммиты
    • Ветки
    • Теги
    • Участники
    • Диаграмма
    • Сравнение
  • Задачи 216
    • Задачи 216
    • Список
    • Доски
    • Спринты
  • Запросы на слияние 31
    • Запросы на слияние 31
  • CI/CD
    • CI/CD
    • Конвейеры
    • Задания
    • Расписания
  • Развертывания
    • Развертывания
    • Окружения
    • Релизы
  • Пакеты и реестры
    • Пакеты и реестры
    • Реестр пакетов
    • Реестр контейнеров
  • Мониторинг
    • Мониторинг
    • Инциденты
  • Аналитика
    • Аналитика
    • Поток ценности
    • CI/CD
    • Репозиторий
  • Wiki
    • Wiki
  • Сниппеты
    • Сниппеты
  • Активность
  • Диаграмма
  • Создать новую задачу
  • Задания
  • Коммиты
  • Доски с задачами
Свернуть панель
  • OpenXRay
  • xray-16
  • Задачи
  • #1374
Закр.
Открыто
Задача созд. Июн 24, 2023 пользователемxottab-duty@xottab-dutyВладелец

CHUDState m_hud_item_state, m_nextState incorrect initialization on new game

Created by: yohjimane

Describe the bug m_hud_item_state and m_nextState initialize with incorrect value eIdle on new game. The value they should initialize with is eHidden.

To Reproduce Steps to reproduce the behavior:

  1. put breakpoint in CWeapon::OnActiveItem function, on the first line
  2. Load into new game with debugger enabled
  3. On initial load when breakpoint is hit, observe CHUDState m_hud_item_state, m_nextState = 0 eIdle
  4. Switch to a different weapon, observe CHUDState m_hud_item_state, m_nextState = 0 eIdle
  5. Switch to initial weapon again, observe observe CHUDState m_hud_item_state, m_nextState = 3 eHidden

Expected behavior On initial load, items should have eHidden state. It looks like this logic should work, but it does not.

Screenshots Initial load state: image

State after switching to different weapon, and then switching back image

Ответственный
Назначить
Оценка трудозатрат