• S sverchok
  • Информация о проекте
    • Информация о проекте
    • Активность
    • Метки
    • Участники
  • Репозиторий
    • Репозиторий
    • Файлы
    • Коммиты
    • Ветки
    • Теги
    • Участники
    • Диаграмма
    • Сравнение
  • Задачи 148
    • Задачи 148
    • Список
    • Доски
    • Спринты
  • Запросы на слияние 21
    • Запросы на слияние 21
  • CI/CD
    • CI/CD
    • Конвейеры
    • Задания
    • Расписания
  • Развертывания
    • Развертывания
    • Окружения
    • Релизы
  • Пакеты и реестры
    • Пакеты и реестры
    • Реестр пакетов
    • Реестр контейнеров
  • Мониторинг
    • Мониторинг
    • Инциденты
  • Аналитика
    • Аналитика
    • Поток ценности
    • CI/CD
    • Репозиторий
  • Wiki
    • Wiki
  • Сниппеты
    • Сниппеты
  • Активность
  • Диаграмма
  • Создать новую задачу
  • Задания
  • Коммиты
  • Доски с задачами
Свернуть панель
  • nikitronn
  • sverchok
  • Запросы на слияние
  • !2465

Selection graber

  • Ревью изменений

  • Скачать
  • Почтовые патчи
  • Простое отличие
Слиты nikitronn запросил слияние selection_graber в master Июн 19, 2019
  • Обзор 7
  • Коммиты 4
  • Конвейеры 0
  • Изменения 3

Created by: Durman

Addressed problem description

Sometimes there is need in selecting part of mesh by hand. Short instruction:

  • Generate object via Sverchok.
  • Bake the object on stage when topology won't be changed.
  • Select required elements of mesh.
  • Bake selection in new node.
  • Continue working with selected part of the object.

Also this node gives all features in selection which there are in Blender. Downside - topology of object should be constent.

Solution description

2019-06-19_11-47-40

Preflight checklist

  • Code changes complete.
  • Code documentation complete.
  • Documentation for users complete (or not required, if user never sees these changes).
  • Manual testing done.
  • Unit-tests implemented.
  • Ready for merge.
Ответственный
Назначить
Проверяющие
Запросить ревью
Оценка трудозатрат
Исходная ветка: selection_graber