• S sverchok
  • Информация о проекте
    • Информация о проекте
    • Активность
    • Метки
    • Участники
  • Репозиторий
    • Репозиторий
    • Файлы
    • Коммиты
    • Ветки
    • Теги
    • Участники
    • Диаграмма
    • Сравнение
  • Задачи 148
    • Задачи 148
    • Список
    • Доски
    • Спринты
  • Запросы на слияние 21
    • Запросы на слияние 21
  • CI/CD
    • CI/CD
    • Конвейеры
    • Задания
    • Расписания
  • Развертывания
    • Развертывания
    • Окружения
    • Релизы
  • Пакеты и реестры
    • Пакеты и реестры
    • Реестр пакетов
    • Реестр контейнеров
  • Мониторинг
    • Мониторинг
    • Инциденты
  • Аналитика
    • Аналитика
    • Поток ценности
    • CI/CD
    • Репозиторий
  • Wiki
    • Wiki
  • Сниппеты
    • Сниппеты
  • Активность
  • Диаграмма
  • Создать новую задачу
  • Задания
  • Коммиты
  • Доски с задачами
Свернуть панель
  • nikitronn
  • sverchok
  • Задачи
  • #3873
Закр.
Открыто
Задача созд. Фев 04, 2021 пользователемnikitronn@nikitronnВладелец

bpy.data list node

Created by: Durman

Problem statement

I'm thinking of creating new node with list UI with elements of Blender data blocks like objects, materials, collections and cetera. There are already several nodes which use list UI like that - objects in and set assign material list nodes. It would be useful to generalize this idea in the separate node. The node won't have any inputs. The only node parameter should be type of data blocks collection from which to choose elements.

+-----------------+
|            data o
|                 |
| type of data ^  |
| --------------- |
| | item 1    - | |
| | item 2    - | |
| |      +      | |
| --------------- |
+-----------------+

Right now I'm not sure which behavior will be more convenient in case of changing type of data block when list of elements is not empty. It is possible to reset whole list, to mark elements with wrong type as invalid or do nothing.

Ответственный
Назначить
Оценка трудозатрат