• S sverchok
  • Информация о проекте
    • Информация о проекте
    • Активность
    • Метки
    • Участники
  • Репозиторий
    • Репозиторий
    • Файлы
    • Коммиты
    • Ветки
    • Теги
    • Участники
    • Диаграмма
    • Сравнение
  • Задачи 148
    • Задачи 148
    • Список
    • Доски
    • Спринты
  • Запросы на слияние 21
    • Запросы на слияние 21
  • CI/CD
    • CI/CD
    • Конвейеры
    • Задания
    • Расписания
  • Развертывания
    • Развертывания
    • Окружения
    • Релизы
  • Пакеты и реестры
    • Пакеты и реестры
    • Реестр пакетов
    • Реестр контейнеров
  • Мониторинг
    • Мониторинг
    • Инциденты
  • Аналитика
    • Аналитика
    • Поток ценности
    • CI/CD
    • Репозиторий
  • Wiki
    • Wiki
  • Сниппеты
    • Сниппеты
  • Активность
  • Диаграмма
  • Создать новую задачу
  • Задания
  • Коммиты
  • Доски с задачами
Свернуть панель
  • nikitronn
  • sverchok
  • Задачи
  • #3319
Закр.
Открыто
Задача созд. Июн 05, 2020 пользователемnikitronn@nikitronnВладелец

Node groups instead of monads

Created by: Durman

Monads are very complex and difficult to support. They does not use dedicated for creating node groups Blender tools. Last Sorcar updates proves that this tools can be used.

2020-06-05_08-31-13

Here is the code of node group node. And here is the code of creating node group operator. It is nearly all code I guess which is needed for handling node groups. How had seen the code of monads know that this code is much simpler.

What I don't like in current implementation in Sorcar is that sockets in node group node do not have parameters. They should be plugged to other nodes for managing node group node.

@aachman98 Did not you try to use this class NodeSocketInterface for creating sockets of node group trees? Probably it could solve the problem.

I Had tried it but faced with Blender crash. Here is bug report but it has low priority and probably will be fixing for years.

Ответственный
Назначить
Оценка трудозатрат