• S sverchok
  • Информация о проекте
    • Информация о проекте
    • Активность
    • Метки
    • Участники
  • Репозиторий
    • Репозиторий
    • Файлы
    • Коммиты
    • Ветки
    • Теги
    • Участники
    • Диаграмма
    • Сравнение
  • Задачи 148
    • Задачи 148
    • Список
    • Доски
    • Спринты
  • Запросы на слияние 21
    • Запросы на слияние 21
  • CI/CD
    • CI/CD
    • Конвейеры
    • Задания
    • Расписания
  • Развертывания
    • Развертывания
    • Окружения
    • Релизы
  • Пакеты и реестры
    • Пакеты и реестры
    • Реестр пакетов
    • Реестр контейнеров
  • Мониторинг
    • Мониторинг
    • Инциденты
  • Аналитика
    • Аналитика
    • Поток ценности
    • CI/CD
    • Репозиторий
  • Wiki
    • Wiki
  • Сниппеты
    • Сниппеты
  • Активность
  • Диаграмма
  • Создать новую задачу
  • Задания
  • Коммиты
  • Доски с задачами
Свернуть панель
  • nikitronn
  • sverchok
  • Задачи
  • #2649
Закр.
Открыто
Задача созд. Ноя 02, 2019 пользователемnikitronn@nikitronnВладелец

Mesh generators and objects

Created by: Durman

#2647 The situation is that most of generators don't take parameters on object level. 2019-11-02_13-43-25 Only parameters of first object are taking in account. 2019-11-02_13-49-13 It's logically not correct. I can't claim that it is useful for all generators but for some of them it should be. For example line generator I found useful for generation edges. On the picture I tried to recreate edges of NGon but instead got separate edges. 2019-11-02_14-10-25

It would be nice to achieve some convention about what is proper way for mesh generation.

Ответственный
Назначить
Оценка трудозатрат