• S sverchok
  • Информация о проекте
    • Информация о проекте
    • Активность
    • Метки
    • Участники
  • Репозиторий
    • Репозиторий
    • Файлы
    • Коммиты
    • Ветки
    • Теги
    • Участники
    • Диаграмма
    • Сравнение
  • Задачи 148
    • Задачи 148
    • Список
    • Доски
    • Спринты
  • Запросы на слияние 21
    • Запросы на слияние 21
  • CI/CD
    • CI/CD
    • Конвейеры
    • Задания
    • Расписания
  • Развертывания
    • Развертывания
    • Окружения
    • Релизы
  • Пакеты и реестры
    • Пакеты и реестры
    • Реестр пакетов
    • Реестр контейнеров
  • Мониторинг
    • Мониторинг
    • Инциденты
  • Аналитика
    • Аналитика
    • Поток ценности
    • CI/CD
    • Репозиторий
  • Wiki
    • Wiki
  • Сниппеты
    • Сниппеты
  • Активность
  • Диаграмма
  • Создать новую задачу
  • Задания
  • Коммиты
  • Доски с задачами
Свернуть панель
  • nikitronn
  • sverchok
  • Задачи
  • #1809
Закр.
Открыто
Задача созд. Окт 10, 2017 пользователемnikitronn@nikitronnВладелец

BMeshViewer to generate UV and retain between updates when topology is static.

Created by: enzyme69

I have this dilemma with UV Map when working using Sverchok. I knew this matter will eventually arise.

  1. I am generating some kind of random mesh using Sverchok and output it as BMesh.
  2. Once happy with random mesh, I am doing this UV projection and make UV nice.
  3. Next step however, I want to be able to animate and modify the mesh, while preserving the UV. In the past, I just use Ctrl + L to transfer UV from mesh with good UV to final 3D object tweaked in Sverchok.

Blender has DataTransfer Modifier that actually do transfer UV on the fly, however this failed because whenever Sverchok updates the mesh, the UV disappear. So currently my "hack" is to use Exec Node to do smart_project(), but maybe not the best:

prtscr capture_34

Any tips on this? Thanks!

Ответственный
Назначить
Оценка трудозатрат