• S sverchok
  • Информация о проекте
    • Информация о проекте
    • Активность
    • Метки
    • Участники
  • Репозиторий
    • Репозиторий
    • Файлы
    • Коммиты
    • Ветки
    • Теги
    • Участники
    • Диаграмма
    • Сравнение
  • Задачи 148
    • Задачи 148
    • Список
    • Доски
    • Спринты
  • Запросы на слияние 21
    • Запросы на слияние 21
  • CI/CD
    • CI/CD
    • Конвейеры
    • Задания
    • Расписания
  • Развертывания
    • Развертывания
    • Окружения
    • Релизы
  • Пакеты и реестры
    • Пакеты и реестры
    • Реестр пакетов
    • Реестр контейнеров
  • Мониторинг
    • Мониторинг
    • Инциденты
  • Аналитика
    • Аналитика
    • Поток ценности
    • CI/CD
    • Репозиторий
  • Wiki
    • Wiki
  • Сниппеты
    • Сниппеты
  • Активность
  • Диаграмма
  • Создать новую задачу
  • Задания
  • Коммиты
  • Доски с задачами
Свернуть панель
  • nikitronn
  • sverchok
  • Задачи
  • #1756
Закр.
Открыто
Задача созд. Авг 23, 2017 пользователемnikitronn@nikitronnВладелец

Objects with different Materials joined as one

Created by: enzyme69

Probably has been asked at some point, but is there a possibility or workaround in Sverchok to have a way to Join a bunch of Mesh objects, while retaining its Materials?

With Mesh Join, the Material disappear back into a single mesh.

Supposed I have a procedural Donuts made of 2 parts. My idea is to export this Donut as Alembic, where each frame will output a different shape of the donut.

Later in another Blender, I would like to load the Alembic, and hoping the material can directly connect to each Donut Part.

prtscr capture_23

Ответственный
Назначить
Оценка трудозатрат