• S sverchok
  • Информация о проекте
    • Информация о проекте
    • Активность
    • Метки
    • Участники
  • Репозиторий
    • Репозиторий
    • Файлы
    • Коммиты
    • Ветки
    • Теги
    • Участники
    • Диаграмма
    • Сравнение
  • Задачи 148
    • Задачи 148
    • Список
    • Доски
    • Спринты
  • Запросы на слияние 21
    • Запросы на слияние 21
  • CI/CD
    • CI/CD
    • Конвейеры
    • Задания
    • Расписания
  • Развертывания
    • Развертывания
    • Окружения
    • Релизы
  • Пакеты и реестры
    • Пакеты и реестры
    • Реестр пакетов
    • Реестр контейнеров
  • Мониторинг
    • Мониторинг
    • Инциденты
  • Аналитика
    • Аналитика
    • Поток ценности
    • CI/CD
    • Репозиторий
  • Wiki
    • Wiki
  • Сниппеты
    • Сниппеты
  • Активность
  • Диаграмма
  • Создать новую задачу
  • Задания
  • Коммиты
  • Доски с задачами
Свернуть панель
  • nikitronn
  • sverchok
  • Задачи
  • #116
Закр.
Открыто
Задача созд. Апр 29, 2014 пользователемnikitronn@nikitronnВладелец

node id

Created by: ly29

Now that we started working with more than one layouts we should provide a standard safe way to get a hash that is unique over many node groups. This is needed for all nodes that have side effects or use a data cache. Like Text In&Out, Viewer, Index Viewer etc. Right now it looks like this in the updated Viewer node.

n_id = self.name+self.id_data.name

Which will work most of the time but could lead to errors if a user rename the layouts or nodes. I am thinking something like this as a standard way.

def node_id(node):
     return hash((node.name,node.id_data.name))

Or is there something built into blender already that would work. The other options is to use two levels of dicts.

ps Also the socket_id function in util py should be updated to something similar to be safe.

Ответственный
Назначить
Оценка трудозатрат