Открыть боковую панель
OpenXRay
xray-16
Запросы на слияние
Открытые
10
Слиты
109
Закрытые
33
Все
152
Недавние поиски
{{formattedKey}}
{{ title }}
{{ help }}
{{username}}
@{{username}}
Пусто
Любой
{{username}}
@{{username}}
Пусто
Любой
{{username}}
@{{username}}
Пусто
Любой
{{username}}
@{{username}}
Пусто
Любой
Еще не начался
Запущен
{{title}}
Пусто
Любой
{{title}}
Пусто
Любой
{{title}}
Пусто
Любой
{{name}}
Да
Нет
Да
Нет
{{title}}
{{title}}
Недавно обновленные
A set of small fixes to be able to run the game on macOS (fixes #1104)
!1105
· созд.
Окт 13, 2022
пользователем
xottab-duty
Bug
Code Quality
Enhancement
Portability
Renderer
macOS
СЛИТО
20
обновлено
Фев 06, 2024
Clean up and reorder render layer define directives.
!911
· созд.
Ноя 21, 2021
пользователем
xottab-duty
Code Quality
Developer Experience
Renderer
СЛИТО
47
обновлено
Фев 06, 2024
gamedata: Implemented OpenGL SSR reflections on water from LVutner
!641
· созд.
Июн 29, 2020
пользователем
xottab-duty
xd_dev
Enhancement
Player Experience
Renderer
СЛИТО
24
обновлено
Фев 06, 2024
xrRender: blenders code unification (#526)
!629
· созд.
Май 30, 2020
пользователем
xottab-duty
xd_dev
Enhancement
Portability
Renderer
СЛИТО
17
обновлено
Фев 06, 2024
xrRenderPC_GL: add checking OpenGL version
!531
· созд.
Дек 19, 2019
пользователем
xottab-duty
xd_dev
Enhancement
Renderer
СЛИТО
10
обновлено
Фев 06, 2024
Move GameMtlLib to it's own xrMaterialSystem library
!1563
· созд.
Дек 12, 2023
пользователем
xottab-duty
Infrastructure
Physics
Renderer
СЛИТО
2
обновлено
Дек 14, 2023
CMake refactoring
!1535
· созд.
Ноя 20, 2023
пользователем
xottab-duty
AI
Code Quality
External (3rd party)
Physics
Renderer
Sound
UI
СЛИТО
2
обновлено
Дек 02, 2023
* REFACTOR: [Engine] Use options.new_shader_support, removed ssfx specific flags
!1550
· созд.
Ноя 29, 2023
пользователем
xottab-duty
Renderer
ready to merge
СЛИТО
8
обновлено
Ноя 29, 2023
* FIX: [Engine] Initialize new shader options before ResourceManager loads
!1549
· созд.
Ноя 29, 2023
пользователем
xottab-duty
Renderer
СЛИТО
3
обновлено
Ноя 29, 2023
* FIX: [Engine] add new_shader_support to r2 _options so it persists properly
!1548
· созд.
Ноя 28, 2023
пользователем
xottab-duty
Renderer
СЛИТО
3
обновлено
Ноя 28, 2023
Separate new shaders into r5
!1545
· созд.
Ноя 27, 2023
пользователем
xottab-duty
Game assets
Renderer
СЛИТО
3
обновлено
Ноя 28, 2023
xrRender: Fix for `vid_restart`
!1351
· созд.
Май 26, 2023
пользователем
xottab-duty
Renderer
СЛИТО
2
обновлено
Ноя 15, 2023
xrRender_R4: Fix for memory leak on DX11 resources
!1346
· созд.
Май 24, 2023
пользователем
xottab-duty
Renderer
СЛИТО
2
обновлено
Ноя 15, 2023
Implementing ASAN for Debug
!870
· созд.
Авг 07, 2021
пользователем
xottab-duty
Proper memory management
Code Quality
Renderer
Sound
UI
Windows
СЛИТО
2
обновлено
Ноя 15, 2023
gamedata: Add pre-compiled R2 shaders.
!177
· созд.
Мар 15, 2017
пользователем
xottab-duty
Renderer
СЛИТО
12
обновлено
Ноя 15, 2023
Stretched skyboxes and PVS-Studio bugfixes
!172
· созд.
Мар 09, 2017
пользователем
xottab-duty
Code Quality
Renderer
СЛИТО
10
обновлено
Ноя 15, 2023
xrRender: optimizations and speedup (2/3)
!1331
· созд.
Май 07, 2023
пользователем
xottab-duty
AI
Renderer
UI
СЛИТО
2
обновлено
Ноя 15, 2023
xrRender: render objects reorganization
!1321
· созд.
Апр 29, 2023
пользователем
xottab-duty
Renderer
СЛИТО
2
обновлено
Ноя 15, 2023
* FIX: [Engine] cast to u8 is intentional; fix broken interactive grass
!1500
· созд.
Ноя 06, 2023
пользователем
xottab-duty
Renderer
СЛИТО
2
обновлено
Ноя 06, 2023
xrRender: optimize using reserve and set render_sun as const method
!1336
· созд.
Май 12, 2023
пользователем
xottab-duty
Enhancement
Renderer
СЛИТО
1
обновлено
Ноя 06, 2023
Пред
1
2
3
4
5
6
След