• S sverchok
  • Информация о проекте
    • Информация о проекте
    • Активность
    • Метки
    • Участники
  • Репозиторий
    • Репозиторий
    • Файлы
    • Коммиты
    • Ветки
    • Теги
    • Участники
    • Диаграмма
    • Сравнение
  • Задачи 148
    • Задачи 148
    • Список
    • Доски
    • Спринты
  • Запросы на слияние 21
    • Запросы на слияние 21
  • CI/CD
    • CI/CD
    • Конвейеры
    • Задания
    • Расписания
  • Развертывания
    • Развертывания
    • Окружения
    • Релизы
  • Пакеты и реестры
    • Пакеты и реестры
    • Реестр пакетов
    • Реестр контейнеров
  • Мониторинг
    • Мониторинг
    • Инциденты
  • Аналитика
    • Аналитика
    • Поток ценности
    • CI/CD
    • Репозиторий
  • Wiki
    • Wiki
  • Сниппеты
    • Сниппеты
  • Активность
  • Диаграмма
  • Создать новую задачу
  • Задания
  • Коммиты
  • Доски с задачами
Свернуть панель
  • nikitronn
  • sverchok
  • Задачи
  • #595
Закр.
Открыто
Задача созд. Мар 19, 2015 пользователемnikitronn@nikitronnВладелец

Triangulate invents faces.

Created by: snovvfall

Ok, this problem makes me crazy. Spent three days trying to solve it with some sort of a workaround, but succeeded only by chance with some meshes. Problem is I cannot import normal mesh with or without triangulate modifier from Blender to Sverchok. In my case I need to import closed ngon consisting of only edges and make it a face right inside Sverchok. But "Fill Holes" returns incorrect result. On the picture below the figure should be with only vertical and horizontal lines, "L"-shaped. sverchok fill holes

Ответственный
Назначить
Оценка трудозатрат